HTML

AGY

Vagy , létezel, teszed a dolgod, aztán..............jön a meglepi!!!

Friss topikok

  • Anyuska: @bealina: Nem tudom mire gondolsz? , de jó, hogy szíved és szellemed van és használod mindkettőt!... (2011.06.15. 01:07) elfeledés

Linkblog

elfeledés

2010.11.06. 23:18 Anyuska

 Hát kérem. 

Az emberi agy mint olyan, teli -tele van a tekervényekkel, ami olyan mint a dióbél. Van jobb és bal agyfélteke, a dióbélnek is van két fele , meg ugye van a kisagy is. 

Na már most, én csak egy mezei kisember lennék nem agytudós. Éppen ezért nem tudom , s most nincs is kedvem utána tapperolni itt a netten , hogy az emlékezet az agy melyik részében rögzül.

De az egy szer biztos , hogy időnként szelektál ...ami nem fontos annyira.. azt jó mélyre letemeti , vagy kiesik a rosta lyukán! 

Hát nekem ...mivel nem vagyok agykurkász a mélyére nem sikerült mennem, így marad az a gondolatsor , hogy kiesett..mármint az hogy ezen a közösségi oldalon egy irinyó pirinyót én már sétáltam.

Ezt a megállapítást abból vettem , hogy 2 azaz kettő darab általam gyártott filmet a videók közé annó feltettem,s el is felejtettem , de lám lám, milyen is az internet. megvan!! Ott ahová tettem. 

Pedig az egyikről amiben a saját rajzaim is vannak már azt hittem elvesztettem , mert a gépemről egy huncut vírus ..az mp3-as zenékkel együtt letörölte. 

Hát ennyi. örülök, hogy megvan .

Pussz mindenkinek Anyuska.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elfeledes.blog.hu/api/trackback/id/tr802429482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bealina 2011.05.19. 19:50:01

Neked van agyad és használod is de jóó!Nekem van olyan izém is szívem meg szellemem és azt is használom.Tök jó!

Anyuska 2011.06.15. 01:07:34

@bealina:
Nem tudom mire gondolsz? , de jó, hogy szíved és szellemed van és használod mindkettőt! tényleg tök jó!! :)
süti beállítások módosítása